ΑΠΙΘΑΝΟ VIDEO: Πολύ γέλιο: Συμβουλές για... φλερτ από γυναίκες!

Ο κωμικός Freddy Fairhair ανέβασε ένα βίντεο στα social media, στο οποίο φαίνεται ο ίδιος να ζητάει από γυναίκες συμβουλές για το πώς να φλερτάρει κορίτσια...Το ξεκαρδιστικό ωστόσο είναι ότι στο τέλος χρησιμοποιεί τις δικές τους ατάκες για να φλερτάρει τις ίδιες, χωρίς εκείνες να καταλάβουν το παραμικρό.Η μέθοδός του τελικά ήταν τόσο αποτελεσματική που δεκάδες κορίτσια του έδωσαν το τηλέφωνό τους-οι περισσότερες το έκαναν γιατί θεώρησαν ότι ο τρόπος του ήταν αρκετά έξυπνος. Ο κωμικός ανέφερε στην Daily News ότι πλησίασε περί τις 20 γυναίκες σε παραλία, σε εστιατόρια και σε ένα κάμπους κολεγίου στην Σαντα Μόνικα στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ.Ανάμεσα στις ατάκες που χρησιμοποίησε ήταν να ζητήσει από μια κοπέλα να πιουν καφέ, ζητώντας αρχικά το όνομά της και το επάγγελμά της, ενώ φράσεις όπως «μήπως σε έχω ξαναδεί;» και «πες μου ότι το αγόρι σου σου φέρεται όμορφα, γιατί είσαι υπέροχη!», είχαν εξίσου μεγάλη επιτυχία. Σε πολλές περιπτώσεις, η επιμονή του κωμικού είχε αποτέλεσμα αλλά πάλι οι αντισράσεις ορισμένων γυναικών δεν ήταν και οι αναμενόμενες. Στη πραγματικότητα πολλές ήταν αγενείς με φράσεις του τύπου «συγνώμη έχω αγόρι», «...μου φαίνεται ότι έχω μπερδευτεί τώρα»,Ο 23χρονος Νορβηγός εξηγεί ότι αν κάνεις μια προσέγγιση με χιουμοριστικό τρόπο τότε είναι εύκολο να κάνεις την επαφή.Δείτε το βίντεο:

Via

 http://www.videobest.eu/.



Δημοσίευση σχολίου

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Νεότερη Παλαιότερη